2008. október 12., vasárnap

Üdvözlés

Üdvözlöm kedves Látogató!

Max vagyok, és szeretném megosztani az alvászavarral kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat.

Szeretném elmondani, elmesélni mi is történt és történik velem. Hogyan jöttünk rá mi is a bajom, mik voltak a jelek, és hogyan lettek orvosolva.

Miután ez a betegség, (ami az orvosok szerint már népbetegség, az OEP szerint meg nem az), nem igazán kap megfelelő publicitást, gondoltam én is besegítek:-)

Alvási apnoe nevű betegséggel diagnosztizáltak, és kezelnek immár lassan öt éve. Ez azt jelenti, gyorsan tömören összefoglalva, hogy aludni, csak egy lélegeztető géppel tudok. 

De legalább alszom!!

Elmesélem milyen az amikor valaki nem alszik, és fáradt, kimerült. 

Sokat vívódtam, hogy elkezdjem a blogot, és leírjam a történéséket, de arra az elhatározásra jutottam, hogy meg kell adnom a lehetőséget mindenkinek, hogy az én hibámból, esetemből tanuljanak.

Kedves Olvasóm! Ha bármi kérdés van, nyugodtan, megpróbálok rá válaszolni, beszéljük meg, beszéljünk róla.

 

Nincsenek megjegyzések: