2008. december 22., hétfő

Ez első normális éjszaka

Elöljáróban szeretnék elnézést kérni a kedves Olvasóimtól, mert az előző hónap kimaradt, de sok dolgom sikeredett.

Ott hagytam abba, hogy megvolt az időpont, csak addig kellett kibírni. De hála az égnek eljött a nap, és mehettem átvenni a gépet, és este már azzal alhatok.




Felmentünk pestre, a forgalmazóhoz, az átvételre. Izgatott voltam. Nagyon. Régóta és nagyon vártam erre a pillanatra. De eljött, és éreztem hogy nagy változás előtt állok.

Kifizettük az önrészt, és átvettük a gépeket.

Mit is kaptam:

egy BiPap Pro tipusú készüléket, ehhez egy hosszú gége csövet és a maszkot

valamint egy párásító készüléket egy rövid gégecsővel.




Hazaértünk, beállítottam a gépeket, feltöltöttem a párásítot desztillált vízzel, bekapcsoltam melegedni.

Beállítottam a maszkot és lefeküdtem aludni.

Hát hogy is fogalmazzam meg, hogy milyen volt.

Nem biztos hogy ki tudom fejezni az érzéseimet. Nagyon jó volt. Végig aludtam az éjszakát, reggel úgy ébredtem, mint gyerek koromban. Kipihenten, jól keltem.

Nagyon sokat javított az életemen, a családom életén. Azóta jókat alszom vele.

Elérkeztem a történetem végéhez, de nem hagyom abba. Írok arról, milyen nap mint nap használni, milyen trükkökre jöttem rá az öt év alatt, milyen karbantartási, tisztítási praktikák vannak. Válaszolok kérdésekre, és megpróbálom elmesélni milyen most egy éjszakám.

Köszönöm a figyelmet és minden kedves Olvasómnak, nagyon boldog Ünnepeket kívánok!

7 megjegyzés:

Fauna írta...

Csak jelezném, hogy itt jártam, és várom a folytatást!

Névtelen írta...

Kedves Max!
BOldog, sikeres,egészségben gazdag új évet!kívánok Neked és Családodnak valamint a blogod minden olvasójának
Hajni

Max írta...

Fauna!
Köszönöm és ígérem folytatom.

Hajni!

Köszönöm és hasonló jókat Nektek is.

Garffyka írta...

Szia Max, azt hiszem sokaknak segítesz ezzel a bloggal. Laikus ember nem is gondolná, valójában milyen sokat jelent az, hogy aludni tudunk.

libra írta...

Az alvászavarnak mi lehet a kiváltó oka? Lehet ezt tudni?

Névtelen írta...

http://www.origo.hu/noilapozo/eletmod/20090115-alvaszavar-almatlansag-okok-kezelesi-lehetosegek.html
Dr Várszegi Máriával a szegedi alváslabor vezetőjével készített riport az alvászavarokról
/Hajni

jókaja írta...

Kedves Sorstárs!
Nagyon is ismerős az, amit írsz. Magam is végigéltem mindezt. Annyival voltam könnyebb eset, hogy elég volt a cpap készülék. Amúgy könnyűségről szó sem lehetett, hiszen végül elértem a 185 kg-ot. Az űrhajós felszerelésünk valóban csodát tesz azzal, hogy az ember ki tudja pihenni magát.
Szeretnélek bíztatni, hogy ki lehet gyógyulni az alvászavarból, nem kell életfogytiglan maszkkal aludni, kizárólag hanyatt (legalábbis nekem nem ment másképp).
5-6 év használat közben fokozatosan csökkenthető volt a nyomás, végül gyógyultnak nyilváníttattam. Ebben persze oroszlánrésze volt annak, hogy 93 kg-ra lefogytam, de ez egy másik - szintén életmentő - történet.
Neked is teljes gyógyulást kívánok!